Wednesday, August 31, 2011

Inkling

6 comments:

  1. Impresionant, sa vedem dara pretul acestui gadget care va pune la trecut tabletele grafice

    ReplyDelete
  2. @Raluca Z Nu cred că scopu-i de a pune la trecut tableta grafică, cu atât mai mult cu cât e conceput de Wacom, cât de a o suplini fiind o soluție portabilă pentru valorificarea schițelor. Ce se vede acolo eu cred că-i mai mult un concept, partea tehnică nu știu dacă e realizată încă.

    ReplyDelete
  3. n-am apucat sa investighez dar mi-a spus cineva ca deja poate fi comandat de pe e-bay si ar fi in jur de 170 de euro...

    ReplyDelete
  4. se va lansa la mijlocul lui septembrie si costa 199$ http://www.wacom.com/en/Products/Inkling.aspx

    ReplyDelete
  5. e mai portabil ca o tableta, mai interactiv si are o suprafata activa de A4 ceea ce la pretul respectiv e foarte bine. Nu multi isi permit un intuos A4. Si da, exista si se poate comanda. Consumabilele pixului, sunt rezerve comune ce se gasesc prin magazine si nu ceva special (asa am citit)

    ReplyDelete
  6. Am o întrebare: poate șterge?

    ReplyDelete