Friday, October 11, 2019

MEOWtopia de Adrian Serghie


"După aproape 2 ani, am terminat MEOWtopia, bandă desenată scrisă și ilustrată de mine. Am emoții fiindcă de data asta nu am ilustrat povestea altcuiva, ci pe a mea 🙂 De câteva ori am vrut să renunț, recunosc, dar mă bucur că am trecut peste acele momente. Dacă ești un pasionat al SF-ului, al comicului și al animăluțelor de companie, cu siguranță ai ajuns în locul potrivit. De asemenea, povestea vrea să răspundă odată pentru totdeauna la întrebarea: cine va câștiga bătălia dintre pisici, șoricei și căței? Sper să vă placă! O poți găsi sâmbătă la Desenaton (maraton de desen), la Comic Con Cluj săptămâna viitoare, sau o poți comanda printr-un mesaj privat sau e-mail (serghieadrian@gmail.com). Trimit oriunde în țară!"

https://www.facebook.com/adrianserghie
 www.adrianserghie.ro

No comments:

Post a Comment