Thursday, February 14, 2013

Drept la replica

Mă simt obligat să dau un drept la replică legat de articolele defăimătoare la adresa mea din ultima vreme. Va fi singura dată când o voi face și nu voi intra în acest "joc". Pot demonta punct cu punct toate minciunile respectivului domn, dar sunt convins că nu îi pot schimba și convingerile estetice care constituie marea parte a acuzelor. O voi face într-un spatiu privat (așa cum nu mi s-a cerut - și am fost atacat direct în public făra a avea ocazia să discut despre asta).
O să mă opresc doar asupra unui singur aspect pe care mi-l doresc lămurit și anume acela legat de logo-ul Muzeul Benzii Desenate. Logoul este creat de agenția Headvertising pro bono, pentru mine și nu pentru Institutul Cultural Român și nici nu a costat vre-un ban public. Creația agenției a fost "răsplătită" cu o creație în format original a artistului Burschi Gruder cu consimțământul doamnei Galia Gruder, soția domnului Burschi și a ajuns într-un spațiu unde vă garantez că este apreciat. Acestă informație putea fi verificată, dacă se dorea, pe blogul Headvertising.

Alexandru Ciubotariu,
coordonatorul proiectului Muzeul Benzii Desenate

No comments:

Post a Comment