Sunday, October 1, 2023

Celuloid Mihaela + scrisoare

"Dar, de revista "Mihaela" vă amintiţi? Nu mai am nici un număr(hârtia se recicla pe vremuri) , dar ştiu că am îndrăgit-o tare mult, am fost cititor fidel şi participant la concursuri. Unul dintre el, pe care mi-l aduc aminte, cerea să continui povestea. În imagine, Mihaela şi Azorel udau o floare. Continuarea mea… floarea a crescut, şi cei doi ajungeau cu scara la două frunze mari, pe care făceau plajă…

Dar vă amintiţi şi de celuluide? Sau desenele complet digitale din ultimul timp v-au făcut să le uitaţi? Ei bine, premiul meu a fost un celuloid original cu Mihaela. Copiii l-au privit ciudat… mai ales când le-am explicat cum se făceau pe vremuri desenele. 

Şi am uitat să menţionez, este semnat in original de Nell Cobar. 

Nu-mi spuneţi proverbul cu „lauda de sine…“, dar ce să fac dacă sunt mândră şi de copilul din mine!?... "

Preluare de aici: https://talentedenazdravani.eu/blog/2009/12/18/mihaela-prietena-copilariei/

© Talente de Nazdravani. Marca inregistrata

Un alt celuloid insotit de scrisoare de la Mihaela: [aici]

No comments:

Post a Comment