Wednesday, November 8, 2023

Zgripturoiul din dulap


Boom! A apărut „Zgripţuroiul din dulap (şi alte fabulaţii)", de Luminiţa Alexandru şi Alexandru Ciubotariu! Trei benzi desenate pline de haz, suspans şi creativitate, pentru dezlănţuirea imaginaţiei. Aventuri ca-n filme, să rămâi... afiş!

„Nu obișnuiesc să citesc cărți pentru copii, dar această carte m-a vrăjit – cred că e fermecată, altfel nu îmi explic cum de nu am putut să mă dezlipesc de ea până nu am citit fiecare cuvințel și nu am analizat cu atenție fiecare ilustrație! Este combinația perfectă între distracţie, educaţie şi motivaţie. Poveștile sunt originale, rimele sunt armonioase, simțul umorului este atât de fin încât m-a provocat chiar și pe mine, iar desenele sunt... delicioase. Iubiții mei români mici și mari, iubiţi cititori de pretutindeni: citiți-o de mai multe ori pentru că de fiecare dată veți descoperi ceva nou!“ — ILIE PANĂ
Disponibilă în reţeaua Cărtureşti şi pe site-ul nostru (cu autografe şi desenograf unic - link în comentarii). În curând şi la Libris.
Prima lansare: 18.11, ora 11.00, la Cărtureşti Operei, Timişoara, în cadrul programului Capitala Europeană a Culturii.
Proiect creativ susţinut de: Laboratorul de Șosete.

Comanda [aici]

No comments:

Post a Comment