Monday, September 3, 2018

This guy is drawing


"Salut! Urmează a crea și publica o revistă, pe viitor o franciză, de bandă desenată și să-i finanțez startul pe fonduri europene. Pentru asta. îmi trebuie un profil al cititorului român de benzi desenate și am creat cum am putut, un sondaj în a mă ajuta în această privință. Dacă ați fi dispuși să îl completați, mi-ar fi de mare folos. Mulțumesc. p.s. date cu caracter personal, înafară de gen(sex), pot fi trecute fictiv sau omise. ex. prenumele, poate fi fictiv, îl cer pentru a vă putea găsi completarea în caz că vă retrageți răspunsurile (aveți dreptul de a fi uitat), vârsta - nu am știut să împart corect pe categorii de vârstă, poate fi trecută aproximativ. https://goo.gl/forms/aVE96wsKTpqrBG6D2"

mai multe aici: facebook.com/thisguyisdrawing

No comments:

Post a Comment