Friday, July 14, 2023

Povestea lui Mircea Arapu, desenatorul lui Pif și Hercule:

În 1959, un copil de 4 ani din București, care locuia într-o zonă cu case frumoase, între Popa Nan și Hala Traian, s-a hotărât să plece de acasă și să îl caute pe cățelul Pif, celebrul personaj de benzi desenate.

Descoperise universul Pif în revistele Vaillant, pe care o mătușă le dăruise fratelui mai mare. Din acel moment, și-a dedicat întreaga viață pasiunii pentru banda desenată.

“Impresionat de această revistă, foarte frumos colorată și mare, țineam neapărat să merg la Paris și să întâlnesc personajele în realitate, fiindcă eu chiar credeam că ele există în realitate.

Mi-am făcut frumos o valiză mică în care am reușit să bag o pernă și o pătură. Mi-am pus un costum frumos de catifea, cu pantaloni bufanți și bretele, eram mândru de mine și aveam un plan clar, să iau autobuzul până la gară și de acolo să iau un tren spre Paris.

Am fost găsit de o mătușă pe stradă și adus înapoi acasă.”

articol complet [aici]

No comments:

Post a Comment